Sunday, June 21, 2009

Sayang ayah...=)



Sempena hari bapa nih..saya nak ucapkan Selamat menyambut hari bapa kepada seluruh kaum bapa....terutamanya of course la ayah saya..hehe..

Nih untuk ayahanda ku....=)

Ayah....

Sejak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh....
Aku dimanjakan persis puteri raja....
namun takkan aku sia-sia kan segala-galanya....
Kau sentiasa ukirkan senyuman anak-anakmu dengan gurauanmu yang indah...
Kau sentiasa berusaha penuhi impian kami....
Kau tegas menegur kami.....tentang agama...
Petunjuk bahawa sayangmu pada kami atas teguranmu....
Cinta mu pada Allah kau semaikan pada kami....
Sunnah Rasulullah SAW sentiasa kau ingatkan pada kami...

Tiap saat aku menghitung kerinduanku padamu....
Ketika aku mengalah..kau semangatku...
Ketika aku sedih...kau air mataku..
Ketika aku ketawa...kau lah riangnya...
Tetapi ketika kau berduka..adakah aku mampu menjadi penawarmu....
Terlalu banyak kesalahanku padamu...
Kau hanya sabar kerana sedar anak-anak adalah tanggungjawabmu....
Kau gigih dalam mencari rezeki..
setiap detik yang kau gunakan juga semata-mata untuk mendapatkan keberkatan Ilahi..
Kadang aku sebak melihat wajahmu yang kepenatan....
Betapa sabarnya engkau....

Ayah,

Terima kasih untuk segala penat lelahmu...
Tidak pernah gagal untuk menyayangi kami...
Terima kasih untuk air mata mu....
Tidak pernah gagal perhatian untuk kami...
Terima kasih untuk segala nasihatmu....
Tidak pernah gagal mengasihani kami...
Terima kasih kasih untuk sayangmu yang takjub....
Tidak pernah gagal mengingatkan kami dalam hati mu....
Terima kasih atas segala susah payah.....
Tidak pernah gagal memanjatkan doa untuk kami...
Terima kasih untuk segala-galanya...

SELAMAT HARI BAPA......AYAH IS THE BEST MAN IN MY LIFE...(^_^)

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...