Wednesday, July 14, 2010

Akak..cepat balik...

Buat Kak Salmah yang amat lah disayangi....

Masa Ada tulis entry nih..of course akak kat hospital...macam mana lah akak sekarang nih yer...
Tadi..pas Ada balik dari mengajar kul 9 mlm td..Ada terus pegi cari sesuatu untuk akak..excited la Ada..nak g melawat akak esok...
Sushi dah semestinya dalam list yang Ada nak beli untuk akak...hehe...
Dan yang lain..Ada baru nak fikir2 jap..destinasi Ada x lain x bukan...singgah kat kedai pak cik giant...pusing2 kat situ....

Baru lah nampak apa yang perlu dibeli...dah selesai beli...jalan2 jap..ala..tempat kita selalu pusing dulu2...yang akak asyik2 kena temankan Ada je...time tuh akak pun..layannnnn..kerenah Ada...sabar sungguh akak nih...terharu Ada..

Jalan sorang2..layan perasaan kat kawasan belakang..opppsss...Ada ternampak sesuatu lagi yang akak suka...jeng3x...nih dia...tadaaaaaaaaaaaa



Bunga...pasu pun Ada beli siap dah..nanti takut kat sana takder pasu...terpaksa la potong botol mineral buat pasu..huhu...

Masuk je kedai tuh...Ada terdiam la plak...

"sowi...itu bunga roses sudah habis lorr..."....kata cik pekedai tuh..
"aiyaaaa...saya mau bunga roses juga..cuba check betul2..kot2 tertinggal dalam peti ais..."hoho...ntah apa2...
Tapi Ada minta ampun minta maaf banyak2 kak...bunga yang akak suka takder lah..dah habis..jenuh Ada paksa cik pekedai bunga tuh..suh keluarkan bunga feveret akak..tapi dah habis gak...lama sungguh Ada kat kedai bunga tuh...nak buat keputusan beli bunga yang leh buat akak tersenyum...hmmmm...at last..carnation jadi pilihan hati...nak wat camna..harap akak tersenyum (^____________^) macam nih...=p

Cepat baik ye kak..bilik nih rasa kekurangan tanpa akak...

tapi kak..deep down inside my heart..i'm so sad....

2 comments:

wardah asywak said...

Ya ALLAH syuhada..trima ksh byk2 atas semua ni..terharu sangat akak dibuatnya..akak pun rindu juga dgn ada..tu la org katakan kalau bershbt krn Allah, pasti akan terasa kelingan bila berjauhan..takpe pasti ada hikmah diats semua yg berlaku..

masa ada dgn along dtg, akak suka sgt2..susah2 je korang dtg dr jauh..tak dpt akak nak bls jasa ni..hanya Allah yg dpt membls kebaikan korang..syg ada..^_^

imtiyaz said...

tuh la kemanisan ukhwah fillah...subhanallah...rindu tuh sentiasa bersarang dlm hati...

sbnrnya masa g hospital..ada gak r citer lawak b4 nk smpai tmpt akak tuh..nanti la share ngan akak bila akak dh balik cnih..huhu..=p

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...