Sunday, October 11, 2009

Kakak2..sahabat2..adik2...

Alhamdulillah....Sempat kunjungi rumah terbuka salah seorang sahabat Nisa' shah alam...kak izzah..syukran kak izzah...sudi jemput syu g umah akak kat seksyen 20....redah je tuh...bukannya tau sangat....hehe..terer tak cari umah akak....tuh lah..kalau Allah tetapkan syu sampai umah akak...sampai jugak walaupun redah camner skali pun kan...


apa lah yang kak suhaida ngan kak ina tengok tuh...masing2 dah kekenyangan kot..hehe...Di rumah kak izzah...sempat saya berkenalan dengan seseorang...kak ila.ex-lecturer from Johor.syukran..sempat jugak kak ila kasi tips untuk cari tempat praktikal.....
hampir sebulan tak jumpa akak2 Nisa'....dapat juga kita bertemu di rumah kak izzah....rindunya kat semua...

Sahabat-sahabat pimpinan pmi....MOga2 kita terus tetap di jalan nih...boleh tahan juga jamuan raya kat tepi tasik tuh even simple je....ingat yer...jaga perasaan ahli pmi dan sahabat2 kita...
Adik2 di KAFA Intregasi Al-Insan...tempat saya kerja part time...saja nak cari pengalaman...kadang2 seronok gak layan kerenah adik2 kat sini...

Mengaji rajin2 yer dik....jadi orang yang bermanfaat pada islam...ibu bapa dan sahabat...

"ustazah....hari nih saya nak wat permintaan...saya nak mengaji setengah muka surat je..."salah seorang adik di pusat mengaji buat permintaan...

"eh....naper plak nak ngaji setengah je...mcm besa lah kamu kena ngaji.."

"yerlah...semalam ustazah suh saya ngaji satu setengah muka surat...bazir air liur saya jer...hari nih saya nak simpan air liur saya.."terkejut saya....ishk2 budak nih....

"ewah2...yang kamu dok bising2 tadi..tak bazir ker...kamu kena ngaji lebih juga...."

"yerlah2....saya ngaji lebih....sebab saya nih baik...."hehe..macam2 lah kerenah adik2 nih....

faiz dan Irfan...adeh...boleh tahan jugak nakal dua orang hero nih..macam2 kerenah...=p
adik izzati...banyak cakap nih...

ramai sangat yang berada di sekeliling kita....moga2 terjaga ukhwah....=)

Wassalam....

2 comments:

Nikjoe said...

adik izzati tu paling comel sekali. sesuai jadi model untuk para muslimah, hiihi.

have a great day

imtiyaz said...

hehe....yer2...memang sesuai pun...

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...